آنچه باید گفته شود این است که «جام جم سرا» توانسته است نیازهای مخاطبانش را رصد کند، بشناسد، و در حد معقول و منطقی به آنها پاسخ دهد؛ یا نیازهای مخاطب را سامان و سازمان بدهد و درست به همین دلیل آماری و نگاه علمی، توانسته حرکتی رو به رشد و سریع داشته باشد و هر روز بیشتر دیده شود و پسندیدهتر گردد.
«جام جم سرا» دیر اما درست متولد شد؛ درست نگهداری و پرورش پیدا کرد؛ و درست توانست نیازهای مخاطبان و هدف خود را شناسایی کند و به آنها پاسخ دهد. راز موفقیت «جام جم سرا» شاید این است که توانسته آهسته، اما پیوسته و موفق گام بردارد.
|محمود رضا اکرامیفر - مردم شناس|
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
تهیهکننده، نویسنده و بازیگران مجموعه شبکه سه، از چالشهای تولید یک قصه اجتماعی میگویند
در گفتوگو با یک جامعهشناس، تهدیدات و فرصتهای هوش مصنوعی برای خانوادههای ایرانی را بررسی کردهایم
سعید شیخزاده در گفتوگو با «جامجم» عنوان کرد