آنچه باید گفته شود این است که «جام جم سرا» توانسته است نیازهای مخاطبانش را رصد کند، بشناسد، و در حد معقول و منطقی به آنها پاسخ دهد؛ یا نیازهای مخاطب را سامان و سازمان بدهد و درست به همین دلیل آماری و نگاه علمی، توانسته حرکتی رو به رشد و سریع داشته باشد و هر روز بیشتر دیده شود و پسندیدهتر گردد.
«جام جم سرا» دیر اما درست متولد شد؛ درست نگهداری و پرورش پیدا کرد؛ و درست توانست نیازهای مخاطبان و هدف خود را شناسایی کند و به آنها پاسخ دهد. راز موفقیت «جام جم سرا» شاید این است که توانسته آهسته، اما پیوسته و موفق گام بردارد.
|محمود رضا اکرامیفر - مردم شناس|
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد